måndag 1 september 2008

Måndag igen (Deticek)

Ja nu är det måndag och en ny skolvecka ska börja. Första lektionen är filosofi och hoppas på att det kommer att vara lika skojj som förra veckans lektion. Jag är jätte trött och är skit rädd att jag börjar bli sjuk igen, tänker inte! Jag börjar klockan 10,00 och slutar 14,30 med en lång håltimme där i mellan.
Efter skolan ska jag troligtvist sola sen hem och hämta hunden sen ska han (molle) och jag ut på en lång promenad med tränning av "klicken". Han är så jobbig att gå ut och gå med så ska börja tränna honom samtidigt som jag går på promenad vilket jag behöver.
Sen hem och äta middag med familjen och sist göra läxor skriva lite mer på bloggen och sen sova tidigt för jag är trött som fan!

Blev ändring på dagens schema. Jag stannade hemma för jag fick skittans ont i magen och sånt dära så tog en dag hemma istället. Så har kollat tv och tyckt synd om mig och min mage. Och så har jag suttit i fottmassage maskinen som min farsa tog hem för några dagar sen. Den är läskigt skön liksom orgasmskön.se skön.

Inga kommentarer: