tisdag 2 september 2008

Skolfoto och mössprovning (Deticek)

Ja idag börjar jag halv nio i rekarne för elsäkerhet, sen ska vi skynda oss till skolan för mössprovning och sen har vi lunch och jag måste ner på stan för att köpa träningsbyxor för jag har glömt dom och vi har indrott och sen efter det psykologi och sist skolfoto. Märker ni var skon klämmer (btw har inga skor heller) ja men ialla fall idrottens lektionen kan ju inte vara innan skolfotot kan ju fan inte duscha huvudet då och hur fresht är det egentligen. Och hur fresht är det att komma med fyckad frisyr till skolfotot?
Barnen i Afrika fuck you det här är ett problem!

7 kommentarer:

Anonym sa...

herregud, spelar ju ändå ingen roll hur du ser ut.. skaffa dig stil !

tttmode sa...

Dö, dödsfödda horunge, dö!
Mvh C.Deticek

Anonym sa...

Barnen i afrika? Känns mer som om du ÄR ett större problem än dem. Skaffa dig ett liv. Du är fejk.

tttmode sa...

Käre anonyma läsare och anonyma person som inte vågar skriva sitt namn över sin kommentar. I texten står det inget om att barnen i afrika är ett problem så nästa gång tänk på hur du formulerar din mening. Sen förstår jag också att du är en omogen person av det manliga könet då du inte förstår ironi, synd för dig det är bra humor. Att jag är ett problem kan nog vissa personer hålla med om ( Fråga bara min mor. På svaret om det där med att skaffa mig liv säger jag bara, Det här är mitt liv, min värld du är bara en roll i det, thats it! Det där med fejk vet jag inte vad jag ska svara, men kan testa att fejka på att jag svarat på det.
Nu har jag inget annat att säga än att jag dedicerar handens längsta finger till dig.
Puss your love Mr.CDeticek!

Anonym sa...

Svar!
Att barnen i Afrika inte är ett problem? Det är stort problem. Men du kanske har missat att dom lider och svälter? Du säger själv att det är ironi. Men jag kan inte se ironin i det hela? Bra humor är det inte heller. Och igen: du är fejk! Du tar andras citat och meningar och gör dom ännu sämre än vad dom redan var. Sen kan du inte ens stava ordentligt, och att du formulerar dina meningar sämre än en 12 åring är ett BRA skämt!

tttmode sa...

Det är fortfarande inte barnen i afrika som är problemet utan fattigdomen i afrika som skapar problem för dessa barn. Så enkelt är det. Har sagt det förut på bloggen jag är inte den bästa på svenska så där har du för en gångs skull säkert rätt. Att jag är fejk och snor andras citat och meningar vet jag inte vad du menar, jag skriver vad jag känner för och på nåt sätt lär du ju gilla det eftersom du fortsätter att besöka våran blogg? Aja detta är mitt sista svar eftersom det känns onödigt att argumentera med en anonym person som inte vågar stå för sina egna åsikter.

//Din vän C.Deticek

Anonym sa...

Ja, men att skämta om fattigdomen är lågt! Nej, jag gillar inte bloggen. Jag gillar att argumentera. Jag menar på att det finns större problem än din frisyr! Och att man omöjligen kan sjunka så lågt att man "skämtar" om Afrikas barn. Det väldigt lågt gjort! Rentav dåligt. Och varpå att du är fejk, det står jag fast vid!