fredag 12 september 2008

Idag verkar bli en bra dag (Deticek)

Kockan är halv åtta och nästa färdig behöver bara fixa håret lite granna sen är jag redo för dagen typ! Vet inte om det är den extra 45 minuterna jag fått idag eftersom jag börjar klockan 9,15 istället för 9,30 men idag så är jag förvånnans värt glad på morgonen.

Har bara en lektion så slutar den vid 11.15 och då ska jag äta mat sen ta en runda på stan. Vart inspirerad utav Stilrobin.com på att solduscha så ska gå och beställa en tid och kolla lite priser har jag tänkt. Känns som en bra lösning på själva cancer grejen med solariesolning.

Efter det ska jag träffa min syster som klippte sig igår, så jag måste se hur det blev. Hon ringde mig och bad om hjälp med att bestämma hur hon skulle klippa sig. Jag satt och letade i en halvtimme på olika sidor på internet för att hitta någon bra och tillslut hittade jag en frisyr jag som skulle passa henne. Hon gick från att ha ungefär som Katie Holmes hade för några år sen och sen bytte hon frisyr till den på den högra bilden och den valde jag till syrran också. Så sen får jag se om det var ett bra val.


See yaa ska platta håret nu heipa!

Inga kommentarer: