måndag 22 september 2008

2 flickor fyllde 18 (Sundqvist)

Lördagen började med att repa Show Boat hela dagen, var segt då vi mest fick sitta och kolla. Men oj vad laddade vi blev inför kvällen. Simon körde oss, då han skulle köpa min 5liters öl-tunna. Vi hämtade upp Therese på vägen, och sedan svängde vi förbi Joakim som redan börjat vingla.
4 tjejer 1 villa, mat som ska ordnas smink och kläder som ska fixas. Ja det vart ett himla springande och tjoande men kul hade vi. och vi han klart med allt i tid. Bålen som vi blandat såg för övrigt ut som en spya, vilket Linda glatt sa till alla innan dom ens sett den.
Tjejorna började droppa in tillslut var vi 16 tjejer som åt och drack gott. Hemskt kul var det!
Oj vad det tjoades och Skrattades. Josse och Therese som båda fyllde 18 fick en fin,fin sång med ljuva stämmor.
"hörde jag,hörde jag, hörde jag SKÅL" vrålades ut några gånger. Och tufftuff tåget tog aldrig slut för vi var så många, men ändå var alla lika på hela varvet runt. Ja härliga tjejer var det, så stämmningen var på topp.
2taxibilar anlämde och vi begav oss mot stan, till Raw fort in för att slippa betala. Stackars Bea och Ida var de enda som inte fyllt ännu, vilket var synd! men eran dag kommer snart :)
Emil kom och han var tokigt onykter, vilket var lite läskigt. Men han bättrade på sig då jag gav bort hans drinkar varje gång han kom med en ny.
Chrille kom även dit vilket var kul, oj vad glad jag var att se honom. Hade ju tidigare blivit bjuden till familjen Deticek på familjemiddag, men eftersom Josse fyllde 18 tyckte jag det var "viktigare" middagar kommer ju igen. Men hade vart kul att vara med, oj vad jag tycker om hans familj. De är underbara!
Bilder kommer senare, måste få hem min kamera från Josse först.

Inga kommentarer: