torsdag 4 september 2008

Torsdag kväll (Deticek)

Klockan är kvart i sex har precis gått upp på mitt rum igen efter lite tv och mat. Håller på och spyr för att jag är så mätt och jag ska ha aikido träning snart, där jag måste göra saker som rulla, kullerbyttor, bli ner dragen på marken osv... Känns som att risken finns att all mat kommer up igen, läskigt fan.

När jag kommer hem så måste jag fan ta och städa mitt rum för kläderna ligger bokstavligt talat ut över hela golvet, har låst dörren för att slippa pappas tjat om att det måste städas. Men ikväll ska det göras för imorgon så ska vi värdera huset efter renoveringen.

Måste bara lägga upp två youtube klipp. Första är Magnus Uggla´s låt Morsan är okej, diggar den som fan... Påminner mig om min kompis mamma som jag diggar för hon är facktiskt riktigt cool tycker jag. Och om jag lägger upp en låt som påminner om en väns mamma känns det som att jag är tvungen att lägga upp en låt till min mor eller? Låter är bra och en låt som aldrig kan bli gammal. Och jag kommer ihåg att när jag var liten hade jag den på ett band som jag spelade ganska ofta. Låten är Jag ska måla hela världen lilla mamma. Måste påpeka att flickan som sjunger den sjunger riktigt bra om ni frågar mig, props.

Inga kommentarer: