måndag 8 september 2008

Sjuk, sjukare och sjukast (Deticek)

Det är måndag och klockan närmar sig halv fem och jag har precis fått i mig mat för första gången idag. Det blev tre stycken plommon från en släktings plommonträd. Egentligen är jag inte mega, jätte, så allvarligt sjuk men jag är duktig att tycka synd om mig när jag är sjuk. Det är ingen annan som är det så då gäller det att jag är det liksom.

Jag är förskyld och febern går upp och ner men är aldrig riktigt hög men det är tråkigt som fan att vara sjuk är därför är det jätte synd om mig tycker jag? Den ända som facktiskt är skönt med att vara sjuk att man oftast får vara själv hemma och bara vara sig själv. Typ lyssna på högmusik, baka muffins fast sen ångra sig mitt i och äta upp smeten istället. Men idag så har mammas man varit hemma också vilket har gjort att jag inte kan göra allting som jag brukar göra. Jag kan inte som jag nämnde lyssna på högmusik (för det gör han), jag kan inte trycka i min muffinssmet för då säger han det finns bättre mat och jag kan inte springa runt naken i huset som jag brukar göra när jag är själv för då blir det troligtvist ett ljävla liv.

Så mina tre önskningar idag är
1. Låt mig bli frisk
2. Låt mig äta min muffinssmet
3. Låt varje man vara naken (om han vill det)

Det var allt för mig, Christopher Deticek, Top To Toe!

Inga kommentarer: