fredag 12 september 2008

Praktikplats fixad (Sundqvist)

Igår var jag och herr Deticek till Gina Tricot i TunaPark för att jag skulle fråga om jag fick göra min praktik där. Dom verkade jätte intresserade och glada över att jag frågade. Men jag tänkte att dom säkert bara var det för att vara trevliga. Hon som hade ansvaret skulle ringa mig idag. Dagen gick och ingen ringde, nehe då blir det att leta vidare tänkte jag. Men så satt vi på lektionen och jag kom på att jag hade ett missat samtal igår och någon hade pratat in på mitt mobilsvar, så när läraren gick ut så lyssnade jag av den. Och det var hon som ringde, ca 10 min efter vi varit där inne och sa att hon tyckte jag varkade vara en toppen tjej och att dom gärna ville att jag skulle komma och göra praktiken hos dom. Vilken lättnad,oj nu är jag glad!

Jag har hittat en jätte fin mössa som jag bara måste köpa! :)

//Sundqvist

Inga kommentarer: