söndag 14 september 2008

Lyckad kväll (sundqvist)

Javisst seg är vad man är idag. Gårdagen var riktigt,riktigt lyckad! Började kvällen med att gå hem till Joakim A, efter jag mött herr Arringer som jag glömt min plånbok hos. Väl hemma hos Joakim så satt vi och pratade drack lite och kollade på Youtube. Jag var först på plats, de andra började väl droppa in typ 1 och en halv timma senare eller något. Men inte led jag för det vi hade trevligt. Riktigt trevligt folk var det som var där. Linda dök upp vid halv 10 vilket var kul. haha ja kul hade vi. Ja och sedan dök Emeli Jessica och Sofie vilket var himla trevligt!
En promenad ner till stan vart det för att gå in på krogen men när vi kommer ner hade de andra redan kommit ut eller inte in? så skulle kila till Raw men vart inte så, så vi gick och åt istället. Alla ville ha från olika ställen så jag och Emil gick till Erikssons på vägen dit träffade vi John, Emil och Sunkan som vi hade sällskap med. Och Joakim,bubbi och micke dök även upp där
Vi gick och träffade Peter sedan som man inte sett på riktigt länge. Stod och pratade med dom en bra stund för att sedan gå och träffa Filip,Niklas, Daniel,Martin och någon filur. Sedan vart det en lång promenad hem. Träffade Svante på vägen som påminnde mig om deras spelning på Raw den 26, som man inte får missa. Ja en riktigt lyckad kväll blev det. Tack alla för en super kväll.






Inga kommentarer: