måndag 1 september 2008

Sundqvist














Tänkte bara visa att det var detta som inhandlades i sthlm. Läste Sofies mode idag som mamma köpt åt mig, och både mitt nya linne från monki och mina chinos, samt min klänning från h&m var med i tidningen. Samt 2 par jeans som jag har och min spetströja samt ett par skor som jag hade lagt undan idag. Haha inte illa.

Sofies mode gillar vi! Billigt och läsvärt, sen vann ju jag en mobil därifrån innan sommaren :D














Min kvälls ritual som Mamma skratta åt och sa att jag måste lägga ut, och nu är den här.
Man måste ju välja rätt inför nästa dag, lättast så här.














Idag var jag med min älskade mor på stan och vi åt på spice hot, smaskens. Sedan blev det en runda på stan innan mitt musikal rep. Detta inhandlade jag 1maskara, 1 mineralfoundation. tops, 1bar smat några tabletter som ska göra mig frisk, är nämligen jätte förkyld.
Mamma inhandlade även massa smink till sig :)

Ikväll har jag vart på show boat vilket var kul, fick träffa de från sydafrika som ska vara med. Sedan åkte jag hem mamma har nu sytt mitt löshår, tack du är guldvärld!

Sedan har jag och mamma kollat på resor till London eftersom jag hittade jättebilliga och båda är sugna ¨på att komma iväg, men vi ska kolla mer imorrn, hoppas vi kommer iväg någonstans iaf!

Inga kommentarer: