torsdag 25 september 2008

Jag är en solgud! (Deticek)

Har nyss varit sjuk ett antal veckor så blev ljävligt blek och tråkig men senaste två veckorna har jag tagit tag i saken.

Har både solat och smörjt in med med krämer som innehåller brun utan sol så nu börjar jag bli brun och snygg igen. Riktigt skönt för kläder passar helt enkelt bättre när man är brun, så är det.


Men det jag har märkt med personalen på solariet är att när man är blek så tycker dom att man är en amatör och man får dom "sämre" solariumena. Typ ja men nu blev det ledigt det är lite dåliga rör men inget fel på den känslan har jag fått. Men nu när jag är brun och fresh så är det helt annorlunda. I tisdags så fick jag testa det nya solariet med både en knapp för att få en svalkande dusch sprayad över kroppen och en extra knapp för parfym som kommer i solariet. Det var riktigt nice måste jag säga facktiskt! Luktade lite sånt där lukt grejs som finns till bastun.

Och så nu idag så ringde jag först så dom visste inte vem jag var så jag fick ett dubbelt rum för det var det ända som var ledigt och som uppfyllde mina krav, men sen när jag kom så sa hon att jag skulle använda femman istället för sexan bara för den hade använts 2 timmar kortare och där av hade bättre rör i sig.

Förut var jag en amatör men med brunare hy så har jag blivit en VIP på solfuxen och jag älskar det!

Inga kommentarer: