fredag 19 september 2008

Hittade inlägget (Sundqvist)

(haha jag hittade mitt inlägg visste inte att det sparades på nått konstigt ställe, men här är det)

Började med att jag tog mig en sovmorgon. Hade nämligen bara klassråd i 30 min kl 9.15 på morgonen, sen håltimme till kl 13.00 så efter en natt med dålig sömn, bestämde jag mig för att ta mig en sovmorgon. Jag hade ändå försovit mig så hade jätte bråttom.

Så det var riktigt,riktigt skönt.

Åkte till skolan (eller nja inte min skola utan Rekarne) då Elsäkerhetslektionen skulle hållas. från 13.00-16.00 dom lektionerna är värdelösa! eller ja dom är sjukt roliga, men lär vi oss något? nej absolut inte. men roliga lärare har vi iaf, dom skrattar och skämtar åt allt. Vi fick idag skala kontakter och "göra" egna skarvsladdar, vilket vi även gjorde hela 1:an kul? nej! men jag är grym på det iaf. Tobias och Jonte kom på att de ska starta ett eget företag och göra och sälja skarvsladdar till Pizzabagare och andra som inte förstår att dom inte går att lita på, vår lärare kom då med kommentaren "att de borde ha runthörnet garanti på sakerna" Då dom kommit runt höret på byggnaden skulle folk inte kunna klaga och dom får se hur ofta det smäller. Ojoj kul hade vi. För att tillägga dom var sämst, därför det var så kul. Tobias gjorde inte en enda sladd utan tog joakims och sa att han var klar. Då han gett upp för länge sedan.

Lektionen slutade och jag gick hem fick pannkaka med sylt och grädde yummie!

Mamma och jag åkte på ljusparty som Jessika (min brors flickvän) hade. Jag köpte mig en budda. Det var trevligt, Jessika hade förövrigt bakat god sockerkaka.

Nu har jag precis badat ett härligt skumbad och haft tända ljus och läst min bok. Finns det bättre avkoppling?

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du gillade min sockerkaka.
Kram Jessica