onsdag 10 september 2008

Sen kväll (sundqvist)

Jag vet jag borde sova vid det här laget eftersom jag börjar 8.30 imorrn. Men jag har varit sjuk en längre tid vilket har lett till att jag hostat mig till sömns. Idag mår jag bättre än på länge och behöver inte hosta mig till sömns och det blir då svårt att sova.

Har haft rep inför musikalen idag, det var en obehaglig stämning. Tror regissören inser att det snart är dags för premiär. Jag fick iaf lite fler "bi roller" tillsammans med de riktiga skådisarna,vilket är himla roligt. Men usch så fånig man känner sig ibland alltså, men det är ju teater och vi har ju himla kul så..


Tänkte visa en bild på mig som Linus gjort om, han är duktig han. Men han säger att han övar sig och inte är så duktig. Men Linus duktig, det är du!

Ja ni kanske ser att den sista bilden inte är omgjord och den har inget med Linus bilder att göra. Den la jag upp bara för jag Saknar dig Christopher Deticek! Tur att vi ses imorrn, vad skulle vi göra utan varrandra? Du är en underbar människa,Vi två mot världen vad som än händer så är det bara. Det är våran värld och du lever bara i den! Jag älskar dig mest vännen!

Inga kommentarer: