söndag 7 september 2008

Bröllop & Myggbett (sundqvist)

ja om man ska skriva lite om helgen då.

I fredags gjorde jga inget spec eller jo det är klart fixade i mitt nya rum hela dagen/kvällen. Min underbara mamma och jag åkte och köpte ny taklampa och en tidnings korg. Och resultatet på mitt nya rum är helt outstanding! Ja jag ska lägga upp bilder, men det blir när det är klart.
Sedan vart det en promenad till min kära Christopher, skulle hämta min hatt och mitt vin som vart kvar hos han Mor. Pratade lite med hans fader som var Väldigt nöjd efter ett magnifikt besked om huset.
Sedan vart det promenad hem med en ryckandes och hoppandes Molle (Chrilles hund)
Senare på kvällen/natten vart det att möta Ante som absolut inte skulle dricka denna helg, men han ringde ca. halv 1 och var på väg hem från krogen och ville prata lite så, såklart gick man ut. var trevligt att träffa pojken, vilket var ett tag sen.

Lördag.
Upp tidigt för att sola, fixa dit ett nytt löshår eftersom frisören klippte bort mitt. Fixa till håret, bestämma skor till klänningen. Ta sig i ösregn till Sandra och Dennis för att fixa sig inför bröllopet. Mikael och Daniel kom samt Robin (min bror) som varit utomlands lääänge, var underbart att träffa han igen.
Iorninggjora och klara att gå tar Sandra och jag varsin tidning överhuvudet så frisyren skulle hålla. Men vi hade ju pojkarna med oss som hade stora paraplyer(tur det)
När vi kom till kyrkan befann sig resten av Grabbarna där. Alla verkade spända. Sandra tappade nog 3 lösnaglar undertiden vi väntade haha så det var bara att limma på nya.
När vi väl satt inne i kyrkan och dörrarna stängdes för att sedan öppnas igen för att se dem komma in. Det var ja vad ska man säga magiskt är nog det rätta ordet. Dom var obeskrivligt vakra, allting var så himla fint. Mina brödet (Robin & Dennis) bar fram ringarna.
Kvällen vart lång och riktigt lyckad Och nu är dom ett med varrandra. Nu är dom Niklas och Matilda Karlsson Ferenczi. Jag säger bara Grattis och önskar er all lycka till i framtiden!
Bilder kommer även de senare då min kamera är hemma hos Dennis.

Idag Söndag har jag och Mammsen varit på Tuna Park och köpt varsin tavla och dom är super fina. Sedan beställde vi tapeter till storarummet, vilka vart billigare än hela mitt rum. Vi kommer få så himla fint när allt är klart Mamma och jag har gått inför det här och inom en snar framtid finns inte mycket av våra gamla möbler kvar. Så behöver ni färgglada möbler så har jag till salu alla är Blå. Kan lägga upp länkar sen.

jag har även tusen myggbett vilket inte är mysigt. Dom älskar mig men jag älskar definitift inte dom, en har satt sig på mitt ögonlock så nu är det högra ögonlocket helt svullet :(
Nej nu blinkar msn för fullt så ska kila sov gott

Inga kommentarer: