måndag 22 september 2008

Sundqvists nya liv har börjat

Så var träningen avklarad. var 30 min Core som jag sa men sen 60 min Yoga, hur skönt som helst forever får blå mitt andra hem ett tag framöver. Nejdå inte så, men oj nu ska det tränas.

Men vilken schok jag fick när jag klev in där, det verkar som hela Eskilstuna hittat dit. Jag har tränat där i 1 ½ år, och det är det sista halvåret man börjat stöta på folk man känner. Det har aldrig varit riktigt fullt, utan lagom man vet att man alltid fått plats eller att ett löpband varit ledigt, men inte idag. Hur mycket folk som helst tror det var fullt på både Core och Yogan, och oj vad mycket folk man kännde igen. ååh kul men, tråkigt. Alla har tyckt det varit för dyrt att träna där, men verkar inte så längre. Vill inte ha någon friskis och svettis känsla, där det alltid är massor utav folk, Forever har ju varit bäst. Men men framtiden får visa.

Imorrn kl 7.30 ska jag träna Core. Sedan hem och plugga för att sedan ha idrott kl 12.30, Välkommen mitt nya liv!


Inga kommentarer: