lördag 30 augusti 2008

Festen har börjat

(19,25)
Ja nu är festen igång och alla gäster har kommit. Vi har käkat kräftor (alex har fått i sig mest). Han har också slagits med sin farsa om dom sista kräftorna. Alkoholen finns med i bilden och det märks nu för jag hör alla skrika där ute på altan. Jag (Deticek) ska bli fullast det har jag bestämt! Förra kräftskivan hos alex så var det alex party hat som skickades runt och alla tog foton bärandes haten så den här kräftskivan så är det mina nya glasögon som ska var på. Lägger upp korten inom dom närmaste dagarna.
(20,20)
Ett fenomen som är riktigt bra tycker jag är det där med att ju mer alkhol man häller i sig ju fullare blir man och ju fullare man blir ju snyggare tycker man att man blir(?).
Betyder det att jag ska vara full imorgon när jag ska på dejt med Secret F. Nej avstår från det jag (Deticek) ska vara allärt och visa vem jag verkligen är.
21,28
Jag börjar bli mer påverkad precis som alla andra. Fan gratisk är gott och jag kommer festa loss ikväll jag ska ringa johan snart men tror att han är alkohol halt efter en vecka i spanien. Men fan jag lever som genom alkohol och jag älskar det.
Familjen ahlberg dom älskar sina kräfter
ge mig femton glas vin jag snackar om mina känsler
doppa händerna i vatten med citron
jag kommer alltid tycka att ajg är skit coolt!

Inga kommentarer: