måndag 22 september 2008

farväl Emil! (Sundqvist)

Yes, ikväll var det Emils sista kväll på Donken, och i Sverige. Han beger sig till Norge imorn 07.00 för att bli läskigt rik och sedan åka Jorden runt.
Hans sista kväll på donken blir nog något för honom att minnas. Underkvällen hände mycket nämligen, jag vart ner dränkt med iskallt vatten. Fick ta en skjorta som var trasig medans min torkade. Emil fick Shakemix över hela sitt nystädade dressbord samt över honom och mig. Han fick olja i ansiktet. Mohammad fick en brännskada, samt vatten över hela ryggen.
Men nu till det bästa, alltid när någon som jobbat länge slutar så måste man göra något. Mycket tänkande krävdes, men det slutade med att. När Emil kom in för att byta om när vi slutat hängde hans tröja i omklädningstummet stel som tusan. Den hade dränkts i vatten och hängt i frysen hela kvällen. haha glad det vart han inte. Vi gick ut för att åka hem då hela han stannar upp och vräker ur sig "VAR FAN ÄR BILEN" vi alla gick runt överallt och leta, han letade även i diket. efter 10 min hittade han den bakom statoil. Jag och Sandra sa sedan att han nog skulle få en bra överrskning när han kom hem vilket han hade fått, fick ett sms där det stod "tack för grukan" ett av hans fack på väskan var proppad med McDonald´s saltgurka, yummie!
haha kul var det. Och saknad kommer han bli!
Hoppas du får det kanon i Norge iaf, vi kommer och hälsar på! :)

Inga kommentarer: