fredag 12 september 2008

Mitt skrivbordsunderlägg (Deticek)

Tänkte sno Amirs förra inlägg om vad han har i väskan men jag gör versionen med visa vad jag har på mitt skrivbord. Varje gång jag byter skrivbordsunderlägg eller bakgrundsbild så freshar jag upp allting lägger varje sak i rätt mapp och gör det riktigt snyggt. Det börjar verkligen bli på tiden för har bara ett fåtal ställen kvar att facktiskt ha något på.. Jag har bland annat allt från windows som är nödvändigt massor med mappar som innehåller bilder, musik, gamla hemsidor, spel, nerladdade saker som låtar och program. Jag har också massa bilder på snyggingar jag sett på internet som jag bara måste komma ihåg. Jag har också massa små låttexter som jag kommit på för att sen spara och glömma dom lika snabbt dom kom. Och så har jag kanske 4 stycken porrfilmer som jag inte orkat kasta för man vet aldrig när dom behövs liksom...

1 kommentar:

Anonym sa...

dags att rensa kanske? :)