onsdag 24 september 2008

Plugg, Christian och lite mera (Deticek)

Japp skippade Rörliga bilden idag för att jag inte skulle kunnat starta något när alex & Co var sjuka. Stack hem istället för att plugga lite mera på psykologin och sen ner på stan för att hämta min älskade telefon. Har saknat den något otroligt!

Sen hämtade jag upp Christian på station för han ska sova över eftersom han jobbar i Eskilstuna, Sveaplan imorgon. Sen stack vi hem och åt, kollade lite på uppdrag granskning och så pluggade jag lite till.

Christian har blivit jätte hårig på bröstet, inte lite hår utan långa svarta hårstrån över hela bröstet. Lite passande att han kom hit med sitt håriga bröst när jag skulle skriva om just hår på bröstet idag. För jag har alltid varit den renrakade killen som rakar mig lite här och där men har på senaste tiden sparat ut det lilla hår jag har på bröstet.

Är det sexigt med hår eller bara äckligt?

Det är den stora frågan jag vet att alla går runt och tänker på.

Kommer vi någonsin få ett svar?







och måste skriva att jag saknat Christian också, han blev ledsen när han lästa om att jag saknat min mobil men inte skrivit att jag saknat honom.

Aja tack för mig!

Inga kommentarer: