tisdag 9 september 2008

Sjuk och ensam hemma

Är fortfarande sjuk men bättre idag så blir nog skolan imorgon, för jag måste verkligen palla mig till skolan så jag inte missar för mycket.

Jag är ensam hemma idag för mammas man är bättre i foten han skadade i fredags. Älskar att vara hemma själv så har nyss kollat på tv och ätit frukost. Nu har jag höjt volymen till absoluta max och satt på bra musik som jag sjunger och dansar till. Dansa bort sina sjukdomar är facktiskt det bästa som finns så gör det nästa gång du är sjuk är mitt tips!

Just nu spelar [The Libertines - Can´t Stand Me Now]

Om en stund ska jag, efter att ha kastat in kläderna i tvättmaskinen, baka muffins och sen äta upp smeten. Sist ska jag duscha och raka mig och göra mig fresh!

//Your love Mr.CDeticek

Inga kommentarer: