söndag 7 september 2008

Förlåt barnen i Afrika, jag var elak! (Deticek)

Var en pajas som kommenterade eller för låt argumenterade ett inlägg jag skrivit för några dagar sen. Det var skojj, jag älskar sånt och har alltid gjort det fan. Det roliga var att den hära anonyma personen ( remember dom är alltid anonyma) tyckte jag var fejk och att jag var ett stort problem som skojjade om barnen i Afrika. Han kanske har rätt i den saken, man kanske inte ska skojja om barnen i Afrika?

Så jag vill be alla mina läsasande barn från Afrika om ursäkt! Jag ska inte skojja om er något mera. Förstår också om ni vill skälla ut mig och säga er mening om saken så därför lägger jag upp min mail adress >här< så ni kan maila mig med den utskällningen, okej låter det bra? Förlåt igen. Jag har också förberett min mail ifall det blir många som skriver ut sina känslor till mig. Jag gjorde detta genom att anställa tretton stycken barn från Thailand som ska sitta och svara på dom mailen medan dom stickar raggsockor till för alldeles för låga löner.

Your friend Mr.CDeticek!

Inga kommentarer: