fredag 19 september 2008

Lördag is dah day (Deticek)

Hej bloggish idag vaknade jag ganska sent, klockan 12, det var länge sen sist. Såg till att vakna bara för att syrran ringde hon ville kolla vad jag skulle göra ikväll för vi ska ha familje middag hos far och sen så ska vi vidare. Hon skulle troligtvist till RAW precis som jag fast först kanske på en förfest som sen blir till fest och sist in efterfest. Jag ska nog bara köra RAW och sen efterfesten. Frida ska också till RAW trodde hon så vi lär ju ses där.

Sen blev hon lite irreterad, hon tyckte det var dumt att systemet stängde så tidigt på helgerna (15.00) , jag höll med det är lite dåligt. Jag tänkte ialla fall köra på att dricka hemma istället för att köpa något för jag har lite dåligt med cash eftersom jag sa upp mig från jobbet som skulle ha gjort att jag ialla fall hade tjänat ett par tusen mera men men. Så senaste månaderna har jag levt på ingen inkomst alls.

Nu ska jag städa mitt rum, (kanske sola), duscha, hämta kläder hos mor, ringa min kollega om samkörning imorgon och sist vänta på att alla kommer så blir det middag och sen krök.

Heipa!

Inga kommentarer: