torsdag 25 september 2008

Shopping på hög nivå!

Idag har jag avklarat ett Psykologi prov där jag skrev på tok för mycket, Då det stod "skriv så pennan glöder ha inga hämningar utan Skriv allt du kan. Detta tog jag som en uppgift att vi skulle skriva allt vi kunde utöver det som kom på frågorna och det var ju helt det haha. men men nu vet hon att jag kan massor iaf! Sedan gick jag och Chrille och träffade Christian som var i stan och jobbade. Det var riktigt kul att se honom var riktigt länge sedan, och han är alltid lika underbar!

Cyklade och mötte Mamma på stan och vi åkte till Tuna park och Shoppade lite. Jag fick 2par Jeans, 1 Halsduk, 1Stickad klänning/Tröja och 1 tidning samt hårfärg. Sedan gick vi och köpte tapeter till storarummet som gick på mindre än till mitt rum som är hälften så litet, något avvis. Men fick massa rabatt. Sedan vart det att köpa blommor och massa mat, sedan avslutade vi med Pizza och Cola och nu sitter vi båda med färg i håret hoppas det blir bra. Oj vad jag älskar min Mamma hon är bäst <3


1 kommentar:

Anonym sa...

vart har du köpt bruna tröjan?
Precis som jag vill ha den =) va kosta den?