tisdag 2 september 2008

Jag styr inte över mitt egna liv!! (Deticek)

Kom precis på att jag inte själv styr över mitt liv. Allt jag gör är bestämt av någonting annat. Händer aldrig att jag gör något slumpmässigt utan allt har sin anledning. Jag går upp på morgonen endast för att gå till skolan och sen kommer jag hem och då måste jag sätta igång datorn för att kolla igen dom vanliga bloggarna, axelssson.blogspot.com, stilrobin.com och sist amirakrouti.blogg.se sen när jag väll har läst dom och så sätter jag mig vid aftonbladet för det måste läsas och så bilddagboken vet inte varför men fortfarande tvång att kolla. Sen kollar jag tv.nu för att se om det finns tv program jag vill se och då springer jag till tvn för att kolla på det. Sen när det inte finns något skojj tillbaka till datorn upprepa allting och nerda msn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

måste vara ett jobbigt liv. :-)

Alexander Axelsson sa...

nämen :D
hahah va glad jag blir, såg detta nu. thankyou ^^

tttmode sa...

Det är lugnt plutten =) Den är den värd =)