fredag 29 augusti 2008

Tankar, thought, pensamiento, misao (Deticek)

Jag har tänkt lite och jag tycker att discovery (stavning?) borde ändra om lite på vissa program. Mina exempel är extreme överlevnad som borde vara mer vardagliga och riktiga problem. Typ ett problem och nästan dödligt, nya skor barfota med läskiga skoskav. Fan sätt mig med stora mjuka overaller på ett berg och sitta där och vänta på räddning kan jag väll göra men så mycket jobbigare med skoskav fan!
Ett annat program som jag har en ide om är Jag borde vara död där kan det handla om eleverna på min skola. För våran mat som vi får är inte av ätlig substanser, mattanterna skulle lätt kunna bli hårdare dömd än dom flesta på
Auschwitz blev. Maten är oftast oätlig eller gör att magen vänder sig och bara maten bara vill komma upp igen. Ännu värre är att en av "mattanterna" alltid har en t-shirt på sig som det står Mathäxa på, väntar bara på att hitta råttsvansar, ormar och spindlar i maten.

Inga kommentarer: