tisdag 26 augusti 2008

Shopping Tisdag (Deticek)

Shoppade lite idag. Har kollat in dessa skor skit länge nu. Det jag ville ha och som jag velat ha hela sommaren var ett par tajta svarta jeans (som jag köpte för några veckor sen) och ett par svarta lack skor och nu har jag då köpt dom. Jag köpte dom på DinSko för... nu ska vi se [kollar kvittot] 399 SEK. Det är fan ingeting, visst kanske inte samma kvalite som en sko för 1000 + men ändå dom är helt i den stilen jag ville ha, så jag är nöjd!
Jag köpte även en sjal från HM för 98 SEK också riktigt billigt fan!






När jag hade köpt dom träffade jag Evelina och Sissela som jag inte träffat på skit länge så joinade dom för en runda på stan. Evelina letade efter hårinpackning men kom på sen att dom kostade pengar, så hon skulle låta sin mamma köpa det istället. (Smart tjej den där Evelina)

Nu ska jag ringa Frida igen för har lite nyheter till henne plus att jag måste ta reda på vad jag ska ha på mig imorgon då vi ska till Stockholm med hennes mamma Kajsa på kalas hos Fridas gammel moster.

Jag kan även berätta om att jag kunnde ha varit med i "kärleks panelen" för tidningen Piraja som är Sveriges största gymnasietidning men tyvärr fungerade det inte men men det är smällar man får ta. Anledningen var att Amir blivit erbjuden detta för dom hade läst hans blogg och han ville ha med mig men som sagt det fungerade inte så det sket sig.

Inga kommentarer: