måndag 25 augusti 2008

Måndag och skola igen (Deticek)

Skolan börjar 10.00 med ett nytt ämne för mig, filosofi så blir kul att se hur det blir. sen har jag lunch i nästan 1,5 timmar innan nästa och sista lektionen börjar som är projekt arbete tror jag om jag inte missminner mig. En annan sak jag måste göra imorgon är att få tag på Stefan min mentor och ta ledig för på onsdag sticker jag till den kungliga huvudstaden med Frida för att fira en släkting till henne. Kan bli skojj får la hoppas på det ialla fall.
Efter skolan har jag tänkt att sola så ska nog beställa tid imorgon för dom hade stängt idag så kunde inte göra det då.

08.00 - Vakna och hoppa in i duschen och sen äta frukost
08.30 - Fixa håret (dvs föna platta kleta in det i wax platta lite till sen pulvra med osis pulvret)
09.00 borsta tänderna fresha till mig ansiktet, raka mig bland annat!
09.15 sätta på mig kläderna för dagen
09.30 springa till bussen så jag inte missar den vilket jag inte gör utan jag kommer precis så jag kan ställa mig framför den och tvinga busschaffisen att öppna dörren.
10.00 Filosofi
11.20 slutar beställa tid för solning och sen äta mat, kanske gå en runda på stan för lönen får man ju imorgon.
13.00 Projektarbetet som slutar 14.30
14.45 sola
14.10 första bussen hem för att göra läxor och så...

Det är min måndag ialla fall heipa!

Inga kommentarer: