fredag 22 augusti 2008

Min Dag (Deticek)

Det är fredag och har gått i skolan sen i måndags, för den som kan matte ränkar nog ut att det är fem dagar sedan. Okej Men det är som sagt fredag och jag har redan fått min första lediga dag. Skönt har liksom en helg på tre dagar istället för dom vanliga två. Självklart får jag tanken shit vad mycket jag kan hinna med och göra som jag inte skulle hunnit med om skolan facktiskt var idag.
Ärligt, jag kommer nog sova sen få precis lika lite tid att göra det jag måste och borde göra men men får nog klara mig ändå.

Sakerna som ska göras är
* Vakna ganska tidigt typ 9.00 (avklarat vaknade runt 11 istället)* Duscha (avklarat)
* Äta frukost (avklarat)
* Ringa Frida (Avklarat)
* Tuna park/stan
* sen sola om jag får tror jag får vänta tills på söndag för min medicin. (måste fortsätta sola senare)
* sen hämta mina dommarkläder hos mor för jag ska dömma i helgen.

Ja det är väll det jag ska göra.

Inga kommentarer: