lördag 23 augusti 2008

Solat solarium (Deticek)

Idag efter att jag dömt färdigt dagens tre matcher så tog jag en promenad till järntorget och solfuxen, vilket jag tycker är bäst här i stan. Jag kände att min hy blivit alldelles för blek nu när jag varit sjuk så nu ska jag se till att bli brun igen. Sen är det ju inte något negativt att hyn blir finare när man solar, right?

Har varit dålig på att rengöra mitt ansikte plus ätit en del onyttiga saker som gör att jag direkt får finnar. Men nu har jag tagit tag i det och ska försöka få en ändring på det och nu finns det bara någon liten sak kvar.
Mitt tips är rengöra morgon och kväll och sen dricka mycket vatten.
Idag har jag inte druckit mycket vatten, har vätskebrist ska dricka nu.

Ikväll har jag fortfarande inget planerat men något ska jag nog ta och hitta på ialla fall.

Inga kommentarer: