torsdag 21 augusti 2008

Torsdags deperession (Deticek)

Väckarklockan, dvs mobilen ringde klockan 8.00 mening att jag idag skulle hinna med saker, göra mig i ordning städa mitt rum, sortera kläderna som nu ligger över hela mitt rum. Men klockan är nu halv 11 och jag har precis vaknat orkade ärligt inte innan.
När man hör regnet smattra mot fönterbrädan, har skola som väntar så känns det som att sängen är så mycket bättre sätt att spendera sin morgon på. Regn är också en sak jag inte klarar av, man måste tänka om när det gäller kläder, förbereda sig med paraply som sen blir jobbigt att släppa på när det är uppehåll, mitt hår blir alldeles krulligt och det ser ut som om jag har en orakad mutta på huvudet, inte kul!

Men det som fick mig att gå upp var att jag facktiskt måste ha 1,5 timme på mig för att göra mig i ordning, städningen av rummet får vänta jag orkar inte nu.

Känns som att jag är väldigt negativ idag och om det blir som vanligt går det ut över speciellt Frida, hon för överleva.

Nej men ska äta frukost nu den kommer bestå utav
1. ett glas vatten
2. ett glas juice (troligtvist päron) aldrig varit ett faan av apelsinjuice
3. rostade mackor med smör och ost
4. mediciner (för min hosta, öroninflamation och så om jag deppar som jag gör nu får jag nog sno några antidepressiva ur medicinboxen fan)

Inga kommentarer: