lördag 23 augusti 2008

Som i en myrstack. (Sundqvist)

Javisst så var det,de där med att vända på dygnet. Inte kunde jag sova inte,sånu sitter jag här igen. Väldigt tänkande, jag har visst en sådann period just nu så jag tänker på tok för mycket.
Jag känner mig vilsen, känns som jag leter efter en nål i en höstack. Chrille kom dåmed det ultimata svaret
Deticek || säger: Du har hittat två nålar verkar det som :P bara att välja vilken av nålarna som du vill ha:P ahha.
Ja det ligger kanske något i det han säger. Jag måste kanske välja ut en av nålarna eller blanda de två nålarna, ta knoppen från den ena och skaftet från den andra? Mycket är oklart, jag måste våga. Jag måste sluta fundera och bara köra. Som Johan Lundin och Svante alltid säger: Gör det bara!
Det är ett bra motto, jag ska nog börja leva efter detta.

Inga kommentarer: