lördag 23 augusti 2008

Godnatt och sovgott! (Deticek)

Ja nu är klockan snart 2 och det är nog dax att lägga sig ska ta bort alla kläder från sängen stänga av datorn och sist krympa ner i sängen med min bok som jag lånat från Frida, En Shopaholics bekännelser heter den och har hittils läst fem kapitel nu och jag gillar det jag läst hittils.
Brukar vanligtvist ha svårt att komma in i böcker och brukar få vänta i kanske 6-7 kapitel eller ungefär 150-200 sidor men den här boken fastnade jag i direkt, kanske för att jag känner igen mig i den?




Mer utkomster än inkomster är ju inte ovanligt liksom. Men som huvudpersonens pappa sa i boken, har man mer utkomster än inkomster så har man två val,
1. Sänka Utgifter
eller
2. Höja inkomsterna
Jag tror jag ska satsa på att höja inkomsterna

Aja Det var allt för mig för idag, Sov gott och vakna torrt

2 kommentarer:

Anonym sa...

vafan utkommster? UTGIFTER kanske..är du cp eller?

tttmode sa...

Tack för din rättelse utav min dåliga svenska. Det har aldrig varit min starka sida om jag ska vara ärlig. Ska ändra det direkt! ;)
Men nu vill jag också rätta dig lite min anonyma läsare.
CP har inget med hur en person stavar en text utan CP är en förtkorning på Cerebral pares och det är ett samlings namn för muskelskador som uppkommit på grund av skada i hjärnan innan själva hjärnan är färdigutvecklad.

Tack för din kommentar. Och kul att vi kan hjälpa varandra.

// Deticek