söndag 24 augusti 2008

Hitta kärleken när man väll slutat leta (Deticek)

Tänkte skriva ett inlägg nu innan läggdags och En shopaholics bekännelser och efter lite tänkande så kom jag på två topics jag tänkte skriva om så tar ena idag så får ni läsa den andra imorgon.

Det jag tänkte skriva lite om är det där när man verkligen känner att man vill ha ett förhållande och hitta kärleken så verkar det som att man aldrig träffar någon som passar. Man letar letar och ju mer man letar ju färre personer hittar man.
Jag har varit inne i en sånn period, jag letade och letade och sen letade jag lite mera, synande alla för att kanske kunnde det bli någonting och jag var så inne i att fixa ett förhållande liknande thing så jag insåg inte att det inte fanns någon framtid med personen jag började fatta tycke för.
Men alla har sina svackor och jag bestämde mig för att ta mig ur min och det gjorde jag. Jag slutade leta och började leva, tänkte det kommer fan.

Jag hann inte vänta mer än någon dag innan en msn fönster ploppade upp med texten Heej och en stor smilies efter, följt av några timmars snackande. Vet inte vad det leder till men vi får se ialla fall. Men känns bra nu i alla fall. Det är helt klart min typ men svaret får vi väll vi/jag inom en snar framtid hoppas jag.

en liten uppdatering
Deticek || säger:
Tror du på att USA varit på månen eller att det är en bluff? hahahahaha
XXXXXX säger:
öh, det är klart de vart på månen...dah!
Deticek || säger:
Ja precis hehe fan du är perfekt haha

Kan man få bättre bevis på att någon passar mig? hahaha

Aja det var allt för mig nu väntar sängen inom kort! Puss och godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

alltså, vad är det för kille som sitter o skriver, herregud