måndag 25 augusti 2008

Krävs två tjejer för att få ut nyckeln (Sundqvist)

Så ligger man här helt klar vaken igen och kl är 01.52. Men kanske inte är så konstigt slutade ju jobbet kl 01.00.
På mitt jobb händer det mycket med märkliga saker,vissa förvånar, andra inte. När en kund kommer tillbaka med stripsen för att dom smakar för mycket potatis, ja då börjar man ju undra.
Vi har vart med om många roliga saker på mitt arbete. Under de senaste månaderna har vi hunnit sett 2 personer haft sex, eller förspel i bilen medans de väntat på maten. (två olika par, i olika bilar) Ena gången resulterade i att en skräckslagen Johanna kommer tillbaka helt likblek i ansiktet, och ber om glasen som glömts bort. Då hade hon hunnit med att se tjejen sitta gränsle över killen med benen upp pressade mot rutan. Och hon stod fint och väntade med maten utanför, hon ville ju inte knacka på.
Sedan har vi haft 1bil där det sägs att tjejen åkte naken i bilen. 1 person råkade ut för att en kille kom och drog nerbyxorna och visade allt, drog sedan lungt upp byxorna igen och gick in i bilen igen. 1 krossadglasruta då det blev bråk. ja som ni märker sker många underliga men dock roliga saker på mitt arbete.
Idag när vi slutade skulle jag låsa upp och låsa dörren detta gick inte så bra, jag fick nämligen inte ur nyckeln ur låset. Securitas vakten (en tjej) som stod där försökte hjälpa mig, men vi lyckades inte så bra men, efter mycket böck och vi båda stod och drog fick vi ut den haha, bästa kommentaren kom då från min chef:
Det krävs visst både en Väktare och en blivande för att få ut en nyckel, ja hur ska detta sluta. Roligt var det när vi stod där iaf.

Nej nu ska jag nog se om Herr Joakim sover,som han sa att han inte skulle göra på många timmar, men det tror jag inte på. Sen måste jag försöka sova. Imorrn börjar skolan kl 13.00 skönt, men jag har spelning innan det.
Sov gott allesammans

Inga kommentarer: