torsdag 21 augusti 2008

Förbaskade väder! (Sundqvist)

Vaknade för ca 1h sedan av att regnet slog mot rutorna. Detta gjorde mig inte allt för glad. Jag vill ha sommar, ja sommar och sol. Det finns inget som går upp mot att vakna av att solen skiner in, fåglarna kvittrar utanför fönstret, mamma sitter redan ute på altanen och spelar musik och har gjort frukost. Kan man bli på bättre humör en sådann morgon? nej jag skulle inte tro det!
Nu är verkligen hösten påväg vilket innebär mycket ångest och dåligt humör. Eftersom skolan antagligen kommer bli sjukt mycket att göra i och sen det dåliga vädret ja allt påverkar. Men nog med klagomål på att hösten i princip är här.
Jag ligger nu för tillfället helt klar och hjälper Robin med hur han ska färga sitt hår i eftermiddag. Ljusbrunt med mycket varmatoner tror jag passar honom, detta skulle han framföra till frisören. Så jag hoppas det blir bra.
Jag känner att magen kurrar och att jag borde slänga i mig någon macka men, äsch får äta efter skolan i stället orkar inte ordna med det nu.
Idag ska vi få två nya lärare vilket kan resultera i massor, vi har en väldigt speciell och krävande klass så antingen går vi ihop med läraren eller inte. Finns inget mellanting när det gäller våran klass.
Vi ska ha psykologi för första gången vilket ska bli väldigt intressant :)

Nu ska jag kila så jag är helt klar till Herr Deticek kommer får man se hur dagen artar sig om vi båda är på dåligt humör.

Inga kommentarer: