måndag 25 augusti 2008

Liten makeover (Deticek)

Ja Nu har jag bestämt hur min lilla makeover ska bli. Har som sagts innan börjat sola för jag har varit riktigt blek senaste veckorna när jag varit sjuk. Så börjar bli lite brunare nu och mer ska det bli. På fredag ska jag färga håret har jag tänkt till ganska mörkbrunt och så fort jag kan ska jag klippa mig till samma frisyr som jag hade förra vintern.

Solningen kostar 55 kr per gång och kommer att solat fem till sex gånger (borde köpa solkort men är tönt så inte gjort det)Det blir en sammanlagd summa på cirkus 330 SEK
Färga håret går på runt 75 kr så samma lagda summan är 75 SEK
Sen klippa mig kostar ungeför 150 kronor så samma lagda summan är 150 SEK
Och övriga utkomster kommer gå på ungefär 300 SEK
Så allt som allt kommer min lilla makeover kosta cirkus 800-900 SEK

Det är det värt tror jag.
Min gamla frisyr som ska bli den nya

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan. Vi på Veckorevyn.com har uppmärksammat er blogg och skulle vilja skicka en spännande inbjudan till er. Jag hittar inte er mailadress på sidan, så jag undrar om ni skulle kunna skicka den till mig på: martina.zadig@veckorevyn.com. Hälsningar Martina, Veckorevyn.com.