lördag 23 augusti 2008

Godmorgon (Sundqvist)


Nu har man legat vaken i ca 1h. Som vanligt efter väldigt några timmars sömn. jag såg att Chrille skrivit om boken han fick låna utav mig. Då kan jag bara säga att jag håller på att läsa fortsättningen nu Sophie Kinsella- En shopaholic i NEW YORK. Även denna bok är ruskigt bra, Sophie är nog en av mina favorit författare. Det är böcker som man så väl känner igen sig i, och hon skriver så himla bra. Så alla hennes böcker rekomenderas.



Så du nu tillgens sysslor.
1. Försöka få i mig frukost
2. Bada
3. Hitta dagens outfit
4. 12.00-15.40 rep inför musikalen
5. 16.00- 01.00 Jobba
6. 01.00-04.00 Försöka sova, men går väl inge bra

Ja tajt tids schema är det som gäller, vilket jag börjar bli väldigt van vi, igentligen skulle jag lyckats, med att klämma in en spelning där också men det var omöjligt. Dagens Outfit kommer senare om jag hinner slänga in ett inlägg.
Ha en bra dag

Inga kommentarer: