lördag 30 augusti 2008

Lördag (Deticek)

Japp det är lördag nu och klockan är strax innan 10.00 och jag har varit uppe sen 09.00 och är skit stolt. För alla som känner mig bra vet att jag inte brukar vara uppe föränn solen börjar gå ner. Men jag är uppe nu ska duscha håret sen fixa mig i ordning sen ner på stan för en solning. Sen ska jag hem duscha fixa mig igen och troligtvist städa lite eftersom vi får gäster ikväll. Frida kommer bland annat. Tråkiga är att jag troligtvist måste sola själv. Ska ringa frida för säkerhetsskull men hon lär inte vara vaken, men man ska inte ropa hej föränn man är över bäcken eller rättare sagt man ska inte tro nej innan man frågat frida(?). Ska färga håret idag också så färg ska inköpas!
_______________________________________________________
Lite ändring på vad jag ska göra idag, skippar solningen orkar inte ta mig till solfuxen plus att jag har läskigt ont i ryggen ska köra med värmedynna och tabletter istället.

Aja men ikväll så ska jag Alex och Frida supa upp mina föräldrars sprit (billigt är gott) och sen ner på stan för att göra Eskilstuna osäkert, räkna med snygga bilder imorgon!
Imorgon btw ska jag till den kungliga huvudstaden igen och fika och gå på bio med (hmm låt oss sno från stilrobin.com) Secret F, hahaha.

aja allt för mig för tillfället, dagens outfites kommer ut senare ikväll, slänger säkert upp en outfitbild på alex också. Puss

Jag måste tillägga att jag har riktigt ont i ryggen så om någon har en crush på mig och vill flörta lite så är det bara att ringa mig och sen ge mig massage, okej?

Inga kommentarer: