lördag 30 augusti 2008

Soon festish! (Deticek)

Jag, mamma och Hans (mammas man) stack till Coop och System och inhandlade nödvändiga saker till kräftskivan och jag fick vin för kvällen. Jag köpte också hårfärg (på coop då inte på systemet). På systemet träffade vi Lena (pappas sambo) som jobbar där. Hon hjälpte oss lite.

När vi kom hem hjälpte mor mig med färgningen så nu är jag brun/svart hårig kommer att bli ljusare inom ungefär en vecka.

När jag hade färgat klart det ringde frida och sa att hon kommer snart. Hon skulle bara hämta vinet hon köpt, två flaskor! Så nu har vi öl, en bag in box och två flaskor vin? Räcker det för en kväll? Frida och jag kan inte räknas som tvättsvampar som suger åt dig alkhol utan mer ett avlopp som man häller allting i.

Aja natten är lång och jag kommer bli full! Men måste samtidigt vara fresh imorgon när det är stockholm som gäller.

Over and out!
//Deticek

Inga kommentarer: