fredag 22 augusti 2008

Vänt på dygnet! (Sundqvist)

Ja det är hopplöst när man har haft lov och råkat vänt på dygnet. Inte kan man sova på nätterna och när man väl somnar vid sådär 3,4 eller 5 så verkar även alla andra vänt på dygnet för man blir alltid väckt av någon, vilket är väldigt frustrerande. Detta ledde till att jag kanske fått 3h sömn inatt och jag ska jobba hela kvällen. Gissa någon som kommer vara på dåligt humör.
Har tillbringat dagen med mamma först, då vi gick för att sy in en klänning jag fått som jag ska ha på Niklas och Matildas bröllop. Sedan ut i regnet för att bli blöta, jag gick och sola och mamma gick på ett möte. Ihopp om att chrille skulle ringa gick jag på stan ensam en stund, men ingen Chrille ringde. Utan mamma var klar på mötet innan han ens hade fixat sig. Han är rolig han!
Medans jag gick där ensam på stan hittade jag en underbar filofax vilket jag självfallet berättade för mamma om, så hon sa att det var klart jag skulle ha den.Men jag sa den kostar ju 400, ja men du måste ha ordning och redan fick jag till svar så det var ju underbart!
vart sedan att äta spice hot(hur dom nu stavar) Och när vi satt och åt ringde min kära Chrille 2,5h senare var han färdig, grattis till dig!
Han kom ner och vi gick runt lite, han införskaffade sig en ny outfit vilket var magiskt!
Ja som Chrille säger, jag måste sluta tänka så mycket och bara köra på!
Väl hemma fick jag mig en väldigt glad överraskning mina skor hade kommit, lycka!
Så nu får ni se bild på min underbara filofax, mina nya röda pumps och min nya stickade klänning. Så ska jag kila iväg för att övningsköra till jobbet.
dagens outfit kommer senare. Hejhopp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

filofaxen var riktigt fin ju :)

/sandra

tttmode sa...

tack :)