onsdag 15 oktober 2008

Yrvaken (Sundqvist)

Jaha ja, nu sitter man i bibloteket. Dagen började ju absolut inte bra direkt. Allt började med att jag försov mig. Jag vart väckt utav mamma när Provet i Vu2 redan hade börjat. Det vart att hoppa snabbt som tusan upp på cykeln, utan smink och håret som stod åt alla håll. Ja jag fick som tur var göra provet iaf, men ja inte gick det bra alls. En nyvaken hjärna som knappt kan tänka ät väl inte det bästa att göra ett prov med. Och nu så ska jag ha redovisning inför samhälls gruppen, kul att stå inför dom såhär, nja inte direkt. Redovisninge handlar om hur vi granskat tidningen moore,där vi undersökt hur män och kvinnor vinklas olika. Så här nedan får ni se vilka bilder vi ska ha med, och då kanske ni själva förstår hur de vinklas olika i tidningen? tycker ni att det är rätt eller fel, att vinkla kvinnorna som sexobjekt och männen som matcho seriotyper.
Men men nu ska jag kila och göra Anna sällskap.

Inga kommentarer: