tisdag 14 oktober 2008

Manliga modetidningar (Deticek)

Ja tänkte skriva om manliga modetidningar, den klädintresserades bibel. Och precis som bibeln gäller det att tolka det man ser, om ni frågar mig.

Jag har köpt ett antal KING tidningar och helt klart nöjd med de. Enda negativa är deras försök att hela tiden verka bäst, den har dock ändrats dom senaste månaderna till det posetiva. Helt klart att bra tidning att läsa om du vill ha tips och ideer.
Betyg: C C C




En av de två tidningarna jag köpte i söndags är Café collektions och jag blev riktigt besviken det var en B tidning ut över det vanliga. Det ända posetiva var en sida med snygg punk/skinnhead stil. På deras framsida står det Mest kläder för dina pengar!
Min mening för deras tidning är minst mode för dina pengar!

http://cafe.se/collections/

Betyg: C C


Den andra tidningen som inhandlades var MAN och den däremot vart jag riktigt impad över. Bra och lärorika artiklar och intervjuver som var riktigt intressanta. Och en mängd av bilder på varje sida, det är mode och kläder för hela slanten. Och de har utöver helt klockrena stiltips också tips för träning och kost och grooming tips för oss män.
Deras största YEAH från min sida är deras 5 sidor fyllda med fakta och adresser till affärer på internet med schyssta kläder!
Betyg: C C C C

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var hemskt vad mycket felstavningar det är i bloggar runt om likaså i din blogg. För det första heter det inte posetiva utan positiva och när du ska skriva exempelvis "det ända" så stavas det " det enda". Ända.... det är det du siter på arslet alltså...

Anonym sa...

#anonym
du som klagar så friskt, det stavas "sitter" inte "siter"

tttmode sa...

Åter igen jag är ingen kung på svenska men du verkar ialla fall förstått vad jag menar så då spelar det väll inte så stor roll?

och åter igen så C.deticek@hotmail.com min mail och msn adda och snacka med mig och sluta var en anonym fitta!

Anonym sa...

gahh, det är så irriterande med folk som hela tiden bara ska klaga. om dem ändå hade tänkt att klaga kan dem lika gärna skita i att kommentera alls! alla är fan inte bäst. diss till dem som klagar + är fega anonyma!