fredag 10 oktober 2008

Fredag med slit och svett! (Deticek)

Just nu sitter jag ass svettig framför datorn ska snart ner i duschen. Dagen gick ut på att vakna, ner på stan till klockan 08.00 för då skulle självskydd och provet med batongen vara men instruktörerna kom inte föränn 08.30. Fick öva en kort stund sen var provet och jag klarade det galant! SÅ ljävla nöjd! Efter var det självskydd med griptekniker det gick också bra. Sen hem äta mat och göra mig i ordning. Ner till Sporthallen och dömma HK Tuna mot något annat ingen anning vad det var för lag. Så nu är jag skit trött och svettig ska snart sova har jag tänkt.
Klippte mig i hmm för några dagar sedan och gjorde det i samma frisyr som jag hade under nyår förra året. Alltså precis som på bilden kortklippt på ena sidan och sen ha håret långt på resten. Gillar det men måste färga det lika mörkt igen så imorgon är det jag som köper färg och färgar det.

2 kommentarer: