tisdag 7 oktober 2008

Känns lite B (Deticek)

Trött som fan både fysiskt och psykist idag. VU2 kommer bli en pain in my fucking white ass känns det som. Sen när den är slut så är det jobb/dömning som gäller, fredag är det en match i Eskilstuna som gäller och sen är det två matcher i Nyköping. Jobbigt men det är pengar så det är nice.

Något annat som känns B är att personer man trott att man kunnat lita på visat sitt riktiga jag och som jag troligtvist aldrig kommer kunna bli lika tajt med igen. Just nu blir jag bara äcklad av att änns tänka på att snacka med personen om jag ska vara ärlig. Men men imorgon går solen upp igen och jag har bestämt att inte ödsla någon energi på personen, inte värt det.

Tänkte langa upp en önske outfit snart. Och så måste jag säga att jag nyss såg att tshirt Store ska öppna här i Eskilstuna i slutet av månaden. Riktigt nice eftersom dom gör grymt snygga t-shirt.

Heipa your friend and lover C.Deticek

Inga kommentarer: