söndag 12 oktober 2008

Lykad helg! (sundqvist)

Ja helgen kunde ju inte börja bättre. Vart godkännd på batong examinationen, yees! Så nu har jag rätt att bära teleskopbatong och gummibatong under yrkesutövning och sådär, kännssom en riktigt lättnad att ha det avklarat faktiskt. Nu är det bara provet nästa vecka som gäller, sen är jag en färdigutbildad väktare.
Fredag kvällen följde med jobb, en stägning som aldrig skulle ta slut känndes det som. Det var tok mycket folk där, vi hade parkeringar på 25 min, vilket är fruktansvärt. Men vi klarade det galant och slutade tidigare iaf.
Lördagen började med att jag får ett sms av John där han skriver att dom inte skulle med till johanna efter det som hände på harrys kvällen innan, var han inte på det bästa humöret. Sedan åkte hem till herr Andersson som var fruktansvärt ur form. Så hade med mig frukost till honom. Sedan gick vi på stan införskaffade min outfit till kvällen, som jag vart himla nöjd med, se bild längre ner. Sedan gick vi ända till lidl vid hemköp, ja vi var duktiga.
Lördagkvällen kom och John hade ändrat sig han ville med till johanna. Vilket var tur för Jeppe annars hade han blivit ensam kille med alla oss tjejer. Så jag åkte till Peter först där John och Jimmy samt Peter befann sig. Vi gick till Johanna och kvällen vart mer än lyckad, tack alla.
Idag har jag bara städad min klädkammare, och oj vad bra det blir. Nu ska jag göra mig iordning för att sedan åka hem till John, ha en bra kväll alla!
Kvällens Outfit (synd att man inte ser skorna)
Spetsklänning & Ros från Ginatricot
Skor från dinsko.




1 kommentar:

Anonym sa...

haha mickis =)