onsdag 1 oktober 2008

Listor (Deticek)

Jag har tråkigt, är hungrig och riktigt trött både i kroppen och på vädret. Så jag tänkte att innan jag äter och sen pluggar ska jag göra lite listor på saker jag gillar. Typ låtar, låtskrivare, bloggar, affärer och något mer om jag kommer på.

Första listan

Bloggar
1. Gaybloggen.com - Min goda vän Amirs blogg. Han är också min inofficella bloggcoach typ. Ger mig lite tips när han inte snackar massa skit och snackar om Britney. Rolig blogg att läsa och roligare bilder. Det gillar. Han blogg får fyra chai lattar av fem möjliga.

2. StilRobin.com - Läst bloggen sen han började. Jag har festat med honom en gång i Stockholm, körde sanning eller konsekvens innan jag lämnade festen för krogen tror. Aja men hans blogg är lite beroende framkallande så man fortsätter läsa.
Hans blogg får tre dansare av fem möjliga.

3. Där är det svårare blir får bli en dellad plats mellan Axelssson.blogspot.com och saannacarlsson.blogg.se. Känner dom båda och dom är båda riktigt söta små saker. jaja men ialla fall. Båda kan vara lite sega på att uppdatera och så.
Alex blogg får två stycken I en annan del av köping skyltar av fem möjliga. Sannas blogg får två stycken johan palms av fem möjliga.

Låtar just nu
1. Petter - logiskt ft. säkert! - Depphiphop är min musik helt enkelt!

2. Magnus Uggla - I himmelen - Uggla låtar är riktigt bra när dom är lugna. Dom andra är roliga men inget mer än fest musik typ.

3. Lasse Lindh - Satan vad ont det gör - Lasse är bäst helt enkelt. Kärlek är depp och hans låtar är bevis påt.

Låtskrivare (på svenska)
1. Jocke Berg - Jag kanske inte diggar allt av Kent men Sveriges bästa låtskrivare är han helt klart.

2. Lars Winnerbäck - Den som ständigt slås om första platsen med Jocke Berg. Älskar musiken, älskar texterna.

3. Lasse Lindh - Min idol. Hans sätt att skriva låtar är helt klart min stil och jag diggart.

Forts följer.......

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låtskrivare måste väl iallafall Joakim Thåström vara med? ;o enorma texter

tttmode sa...

Hehe Ingen stor thåströms lyssnare =)hehe Sluta var anonym eller adda min msn c.deticek@hotmail.com och skicka låtar så ska jag se om han får vara med på listan.

Anonym sa...

ahhahaha gullig chrille<3
johan palm<3

Anonym sa...

haha chrille det var jag som kommentera (joakim berg, joakim thåström, joakim arringer, joacim cans,joachim "Pim Pim" johansson)

Alexander Axelsson sa...

HAHAHAHAHA cp min blogg är ovärd :)

tttmode sa...

SVAR: Alex.
Din blogg har blivit ovärt att kolla på nu ja när du inte skriver, men förut var den bra =)//chrille