måndag 27 oktober 2008

Fyller snart (sundqvist)

Ja som jag sa i förra inlägget fyller jag snart, rättare sagt på Torsdag & folk undrar vad jag önskar min, jag har sagt inget spec, men kom nyss på massa saker. Här kommer följande saker:



Jag vill ha fina söta klänningar

Jag vill ha en smyckes hand och smyken


Jag vill ha fina underkläder, från bla Hanky Panky
Jag vill ha ögonskuggor från make uo store












Jag vill ha en hårddisk från onoff




Jag vill ha Sex and the city boxen.





Jag vill ha nördbrillor


Jag vill ha en stor maffig spegel.







Jag vill ha stora stickade tröjor.













Jag vill ha 2 rödabarstolar i lack













Jag vill ha Got2b & bedhead produkter




Jag vill ha en ny Diesel parfym för min är helt slut.







Jag vill ha kängor som dessa från Ellos.

Jag önskar min fina ramar i röd,vit & svart lack. Jag önskar mig presentkort & pengar, jag önskar mig sol värme & en riktigt lyckad resa till Norge

Inga kommentarer: