tisdag 28 oktober 2008

Min svenska (Deticek)

Min svenska har blivit lika kommenterad och diskuterad på den här bloggen som Britneys brist på trosor. Jag blir inte särskilt ledsen när jag får sånna kommentarer kan jag lugnt säga, för jag vet att när jag skriver på bloggen så skriver jag inte ren svenska.

Jag får väl skylla på mitt efternamn och säga att jag bryter lika mycket på slovenska som Arja Saijonmaa bryter på finska. Det hade förstårs varit en lögn.

Sen när vi ändå är inne på svenska så ska jag göra som min svenska lärare vill att man ska göra för att visa sin åsikt.

Så mycket bryr jag mig om vad folk tycker om min svenska. Inte ett ljävla skit!

det så så! Eller vänta, Så så det, nej.... Det så det? Nej just ja -Så det så!

1 kommentar:

Anonym sa...

jävla stavas det, inte ljävla, och skyll inte på datorspråk för ljävla tar längre tid att skriva