onsdag 29 oktober 2008

Svar till alla LJävla svenska lärare (Deticek)

Folk klagar och klagar och jag bryr mig mindre och mindre!

Jag skyller absolut inte på datorspråk liksom lol ofta man använder sånt.

Jag skyller på att jag diggar att skriva facktiskt med CK för att jag tycker det ser bättre ut och jag skriver ljälvar för det ser snyggare så ut om du frågar mig. Så faCKtiskt kan alla LJävla svenska lärare trycka upp era lexikon och grammatiska regler i era håriga arslen.

Men till alla er svenska lärare här har ni en låt jag vill dedicerar till er...

Afasi & Filthy - Jag kunde inte bry mig mindre

Kan väll också tilläga att senaste uppgiften i svenska som jag fick tillbaka hade inte en enda rättning av min svenska. Jag kan skriva ren svenska men eftersom så många sitter hemma och blir irreterade på min taskiga svenska här på bloggen så fortsätter jag till folk knuter snarar och hänger sig själv. När ni väll hänger strypta till döds i era vardagsrum ska jag komma och fråga er om ni känner er lite hängiga.

Sen innan jag går i från eran självmordsplats ska jag lämna ett avskedsbrev från er (som jag har skrivit).

Självmordsbrev:
TopToToe blev som ett beroende och jag kunde inte sluta läsa. Den dåliga svenskan gjorde dock att jag sakta föll in i en deperession. ÄNDA sen jag kände att med den dåliga svenskan som var på bloggen så mådde jag bara dåligt och det var faCKtiskt bloggen som fick mig att fatta det här beslutet. Så jag vill bara säga LJävla Chrille!

// En trogen TopToToe läsare....

Inga kommentarer: