måndag 27 oktober 2008

Undrar (Sundqvist)

Vad händer, börjar jag bli Gammal?
Ja, man undrar verkligen! Vännerna, gifter sig, skaffar barn, flyttar ihop eller redan isär. Ja mycket händer nu, pratade med en gammal vän för några dagar sedan och hon berättade att hon är gravid i februari kommer tillskottet, sjukt roligt. Och oj vad glad jag blev för hennes skull. Men det fick än att tänka efter, för jag var ju på mina vänners bröllop för ett tag sedan. Sedan har jag ju själv flyttat hem igen efter att bott och levt tillsammans med mitt ex i ca 1år.
Jag fyller 19år på Torsdag, är det redan nu folk börjar stadga sig fullt ut? jag känner mig inte alls vuxen, inte stor för 5öre. Det känns som livet bara börjat. Visst det är olika för alla men ja.. Men kan bara säga att jag är sjukt glad för er om ni trivs med det!

Inga kommentarer: