onsdag 8 oktober 2008

Föreställningen kan börja (Sundqvist)

Har haft forsättningen på Vu2:an idag, vilket var himla segt om jag får säga så. Vi spelade ett etik & moral spel sedan lyssnade vi på en man som pratade om arbetsmiljö. Inte det roligaste, då han redan vart hos oss men men måste göras. Läste ni som bor i Eskilstuna Folket igår? Det fånigaste jag hör, jag går typdligen "batongprogrammet, den grabbiga linjen" enligt dem. Javisst grabbig kanske den är om man tänker på att det är övervägande killar som går där, men batongprogammet var nog det fånigaste jag hört. Vi har sammanlagt 4dagar tror jag på hela 3år där vi håller på med batonger men men.

Ikväll har jag haft Show Boat vilket var super kul som vanligt, alla byten gick perfekt. Mamma & hennes vänner & arbetskollegor var och kollade. Så i slutet fick jag en jättefin blombuket av mamma med kortete jag älskar dig på. Och mamma Jag älskar dig med!

Nej nu ska jag se hur det går med mina kläder som ligger ute på tradera det slutar ikväll, iaf det mesta.

Inga kommentarer: